2012. augusztus 17., péntek

Ponty torta

Valószínűleg az, aki rendszeresen horgászik és mélyrehatóbban ismeri a halakat, mint én (kb. a világon mindenki), az most valószínűleg a fejét fogja attól, hogy ez egy ponty torta lenne.
Mentségemre szóljon, hogy csak egy alkalommal voltam éjszakai horgászaton, ezen kívül pedig kizárólag rántott szeletben találkoztam hallal. Ezen kívül nem tartozik éppen a kedvenc állataim közé sem.
Viszont ezt kellett csinálnom, tehát azt csináltam....

Még a komáromi Cukor Show-n hallgattam meg Kricky bemutatóját az air brush technika helyes alkalmazásáról. Idáig még nem próbáltam (ill. nem sok sikerrel) egy az egyben befesteni így egy tortát. Mindig anyagában festettem a bevonót és utólag csak rásegítettem egy kicsit az árnyalással. Ennél a tortánál viszont ez eleve kizárt volt hiszen annyi színátmenet és árnyalat van benne, hogy úgy döntöttem itt az ideje alkotni.










Így hát formára vágtam és betöltöttem a tortát, majd vajkrémeztem.
A bevonás után pedig elkezdtem külön árnyalatonként festeni, a világos sárgától a zöld különböző árnyalatain keresztül egészen a barnáig, majd a feketéig. Befejezésként egy kis lüszterrel adtam a pikkelyeknek egy kis fényes-fémes csillogást.
Korántsem lett tökéletes, főleg a szeme :/ de azt hiszem elsőnek megteszi.


4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Én szerintem még airbrush-al sem tudnék ilyet, úgyhogy gratula! Az úszói és a farka különösen jól sikerültek!

M@rti írta...

Elsőnek tökéletes! ... meg másodiknak is! :-)
Nagyon jók lettek a színei!!!

marisz57 írta...

Nagyon jó lett! Csaknem teljesen élethű!

Ildyco írta...

Köszönöm szépen :)) lassacskán kezdek ráérezni a dologra :))