2013. augusztus 15., csütörtök

Fodrok minden mennyiségben


Annak, aki figyelemmel követi egy esküvői trendeket, biztosan nem mondok újdonságot a torta-trendekkel kapcsolatban sem. 2013-ban elsősorban a csipke és a fodor a 'divat'. Minden mennyiségben. Igen, tudom, hogy augusztus van... még éppen időben gondolok az aktuális divatirányzatokra nem?


Komolyra fordítva a szót a csipkét én is többször használtam már díszítésre, viszont a fodrokkal még csak most ismerkedek. Az első randevúnk után le kellett vonnom a szükséges konzekvenciát, amely elsősorban az, hogy a virágokhoz használt cukormassza erre a típusú díszítésre nem alkalmas. Leginkább mert a száradás után nem alakíthatóak a szirmok (elsőre szirmokkal alakítottam ki a fodrokat, legközelebb jöhetnek a szalagok). Másodsorban pedig, ha már azt hiszed elég szirmot gyártottál, le is centizted, a kezed már görcsben áll a fodrozástól, állj meg lépj hátra szusszanj egy percig és folytasd a gyártást, mert úgysem lesz elég!






 

 
 
Ezután jöjjön még egy kis ráadás. Az eredeti tervekhez igazodva késztettem egy pillangót is, ami akkora fejtörést okozott, hogy a végén már égi jelnek tekintettem, hogy a többszöri felrakás és leszedés után egyszer csak kicsúszott a kezemből és millió darabra tört a konyha padlóján. Ahogy most nézem a képeket, talán nem is baj, kicsit túlzás lett volna :) 
 
 
 



Nincsenek megjegyzések: