2014. június 16., hétfő

Kosaras - torta

 
 

Sokszor leírtam már, hogy egyszerűen nem tudok kicsi tortát készíteni, ami a legtöbb esetben nem is akkora probléma, mert legalább biztosan jut belőle mindenkinek, de előfordul, hogy a szabott keretek között kell maradni. Ilyenkor aztán muszáj újragondolni a koncepciót, főleg, ha egy egész kosárlabdapályát próbálok rászuszakolni egy ilyen "aprócska" tortára. Így lett csak fél-pálya, egy kicsit sem arányosan, de majd a játékosok elvonják róla a figyelmet. Apropó játékosok... azt nem vállaltam be, hogy embereket gyurmázzak, ezért utólag fotókkal lett megtűzdelve a játéktér.

A másik fejtörést okozó tényező a parketta megalkotása volt (persze lehetett volna aszfalt is, vagy salak, vagy tudom is én milyen borításon szoktak játszani... valahogy felrémlett a tesiórákon látott szalagparketta, ami volt a sulinkban...). Nyáron jobban szeretek unidec-kel burkolni, mert jobban megkeményedik a hűtés hatására, és jobban is szigetel. Ezzel szemben viszont képtelen vagyok festeni rá. Anyagában nem színezhetem, mert annak műanyag hatása van, a gél festéket pedig egyszerűen nem tudom rá szépen felvinni, még fújni se lehet (vagy csak én vagyok nagyon béna) bármilyen módon próbálom zsírtalanítani, a felületén teljesen összeugrik a festék.

Ezért ezúttal maradtam a porfesétknél, meg a nagy ecseteknél és erősen bíztam benne, hogy az égiek mellém állnak. Megtették :) Ahogyan festékszóróval is tettem volna, rétegenként festettem az árnyalatokat a legvilágosabbtól a sötétekig. Azt hiszem kellően kopott lett.



Nincsenek megjegyzések: