2011. június 28., kedd

Rubik-torta

Édesapám 65. születésnapjára valami igazán különlegeset szerettem volna adni és mivel nagyon szereti a Rubik kockát (és annak minden változatát), kézenfekvő volt számomra, mit is kéne tortába önteni, így jött az ötlet, soronként elforgatom.... (persze, mint ahogyan azt Móricka elképzelte....nem volt olyan egyszerű ahogyan én azt elsőre gondoltam és így visszanézve sok hibát is elkövettem, leginkább, hogy nem gondoltam át eléggé a dolgot.)
A terv szerint a klasszikus 3x3-as kockánál a fehér alapra ragasztottam volna fel az előre színezett, kivágott és kiszárított paneleket, de gyakorlat hiányában nem igazán sikerült tökéletes négyzeteket kivágni és kiszárítani defromálódás nélkül, ezért ezek a kukában kötöttek ki. Mivel szokásomhoz híven ekkor már az idővel is jócskán elcsúsztam, maradt a kézzel festés, ami nem lett éppen tökéletes.
Még a 60km-es autóút is ellenem dolgozott és eléggé megviselte az elkészült tortát. Annak ellenére, hogy erős karton választotta el a rétegeket, egy csöppet lekonyultak a sarkok.
A végeredmény:

Az alsó réteg raffaello krémmel töltött, a középső tiramisu, a felső pedig feketeerdő ízesítést kapott.

Nincsenek megjegyzések: