2011. július 4., hétfő

Szülinapos versenytorta

Nővérem születésnapjára meglepetés bulit szerveztünk, család és a barátok együtt ünnepelték. Tudtam, hogy az eredeti tervemet, miszerint a kedvenc sorozatának témájában készítem a tortáját, értelmetlen lett volna megvalósítani, hiszen a vendégek nagy része úgysem értette volna. De, ami késik, nem múlik, mint szokták mondani, mert a tervek már ahhoz is megvannak.
Ezért maradt a virágos-pillangós téma. Mindkettőt imádja.

Nem akartam csicsás, színektől hemzsegő tortát készíteni, ezért döntöttem az egyszerű fehér- ezüst kombinációnál.



Az alsó szint (vaníliás piskótában kókuszos krém) nyomott mintával lett díszítve. Szilikon nyomdát vettem hobbiboltban, ezt nyomkodtam bele a már bevont torta oldalába. Sajnos a fotón ebből szinte semmi sem látszódik, de élőben nagyon szépen kijött a minta.
A középső szint 3 különálló, kicsi tortából állt össze (mind csokis kekszes ízesítésű).
Az érintkezésekbe raktam az ezüst gyöngyporral lekent virágokat, a külső ívekre pedig átlóban a sok-sok pillangót (ezek is csillogtak)
A felső szintre (vörös bársony kávéval) steppelt minta került, a tetejére pedig még egy halom virág.




Erre a tortára különösen büszke vagyok,mert ezzel neveztem a Lenke és Némó által szervezett Online Cukrász versenyen, amelyen aranyéremmel jutalmaztak és 4kg Formixel.

Ezúton is nagyon köszönöm :-)

Nincsenek megjegyzések: