2011. augusztus 11., csütörtök

Mozaikos

Ennek a tortának a bevonásához úgy álltam neki, hogy ennek most sikerülnie kell... Bevallom lusta voltam begyúrni egy adag pillecukros fondant-ot, viszont még mindig volt a formixből, amivel már többször megjártam. Tehát az elhatározás megvolt... nekigyürkőztem és megmondtam neki (mármint a formix masszának), hogy márpedig most nem hagyom, hogy kiszúrjon velem , és márpedig most együtt fog működni velem... (igen, szokásom a tárgyakhoz, eszközökhöz beszélni....de addig nincs baj amig nem beszélnek vissza... nem?) Szóval a lényeg, hogy most tökéletesen sikerült, sehol egy repedés, sehol egy ránc... Nem kicsit voltam boldog :)


A napokban vettem egy hobbiboltban egy szilikonformát, amely eredetileg süthető gyurmához (vagy valami hasonlóhoz) való. Amint megláttam, tudtam, hogy ez valamikor valamire jó lesz.
Na most jött el a valamikor... a valaminek az eredményessége viszont még kétséges...


Fehér cukormasszából készültek a  mozaikok, száradás után pedig air brush-al fújtam őket színesre.



Az ízesítés külön kérés alapján készült: vaníliás piskótában kókuszos krém málnadarabokkal.


Nincsenek megjegyzések: